Van alle gemakken voorzien

Onbezorgd wonen in een van de mooie appartementen op Oostenburg komt niet alleen door het heerlijke en luxe appartement, maar ook door al het gemak er omheen. Als huurder van een Syntrus-appartement in Oostenburg krijg je namelijk toegang tot de Area of People-app én kun je gebruik maken van onze SERVICEMANAGER. Zo is hulp en ondersteuning voor services nooit ver weg!

Micro Dorp Oostenburg!

De Area of People app is exclusief voor alle bewoners van Oostenburg en helpt je bij een optimale voorbereiding op een nieuwe fase in je leven. Zo leg je via de app makkelijk contact met je nieuwe buren om een zoekgeraakt pakketje terug te vinden of om bijvoorbeeld een boormachine te lenen. Belangrijke handleidingen en documenten van je woning staan al klaar en via de gezamenlijke kalender word je door je verhuurder op de hoogte gehouden van onderhoudswerkzaamheden. Mocht je een reparatie willen melden dan is dat in een paar klikken geregeld. Eén app voor fijn wonen in Oostenburg. Een betere start kun je je niet wensen!

Aangenaam, dit is SERVICEMANAGER op locatie

Deze dienst zorgt ervoor dat er iemand aanwezig is om het gebouw schoon, heel en veilig te houden. SERVICEMANAGER is tijdens de eerste fase (eerste zes maanden) regelmatig aanwezig om gebouwrondes te lopen, gebouwstoringen te constateren en (indien mogelijk) te verhelpen. Ook na de eerste fase blijft SERVICEMANAGER regelmatig in Oostenburg aanwezig. Als huurder ontvang je meer informatie over de contactgegevens van SERVICEMANAGER.

Wat doet SERVICEMANAGER?

SERVICEMANAGER helpt jou bij kleine (onderhouds)werkzaamheden aan je woning. Denk aan het vullen van de vloerverwarming, een klemmende deur of het vervangen van een filter. De SERVICEMANAGER staat graag voor je klaar!

Wat doet SERVICEMANAGER nog meer in Oostenburg?

  • Gebouwrondes lopen
  • Ruimtes inspecteren
  • Gebouwstoringen constateren, verhelpen en/of communiceren
  • Reparatieverzoeken voor gemeenschappelijke ruimtes indienen, monitoren en nabellen
  • Fungeren als aanspreekpunt voor de bewoners
  • Toezicht houden op naleving van het huishoudelijk reglement
  • Relaties met aannemers en onderhoudspartijen onderhouden
  • Toezicht houden op werkzaamheden in het gebouw